Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2007 03:05 - Нека приказката продължи и през 2007-ма...
Автор: levskarkata1914 Категория: Спорт   
Прочетен: 3227 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2007 21:42


Единственото нещо,което искам да ми се случи през новата 2007-ма година, е да видя любимия ЛЕВСКИ отново в групите на ШЛ...Да,това е нещото,което ще ме направи истински щастлива,както и още 7 милиона българи,7 милиона левскари!Защото ЛЕВСКИ ми дава сила да се боря и ми помага да оцелея в този хаос,в който живеем.. 2007-ма щяла да бъде паметна година в българската история с влизането на страната ни в ЕС...нека...и какво от това?!Ние отдавна сме в Европа-ЛЕВСКИ ни позволи да влезем там още миналата година и ние,левскарите,вече знаем какво е да си сред големите,сред силните...И още миналата година нашите "сини" момчета започнаха да пишат една приказка,която караше хората да мечтаят...и мечтите им се сбъдваха!Няма нищо по-хубаво от това да видиш любимия си отбор на стадиона под звуците на химна на Шампионската лига!Докато слушаш тази специална мелодия и хората около теб са притаили дъх в очакване...се чувстваш странно,сякаш сънуваш,но не,това не е сън, ЛЕВСКИ е там, в лигата на големите!!!Хората,които не се интересуват от футбол се питат и се чудят "какво става по дяволите?!" Някакъв си футболен отбор от София кара хората да полудяват...от щастие.Да,накара ни да полудеем и искам да полудявам и занапред...искам приказката да продължи!Онази приказка за "сините" от София,които правеха чудеса по футболните терени и караха нас,обикновенните хора да се радваме и да пеем,да пеем и да бъдем заедно!Заедно,щастливи и жадни за нови победи...Това,което чувстваш,когато любимият ти отбор,когато ЛЕВСКИ вкара гол не може да се опише-трябва да се почувства... Да,искам приказката да продължи и през тази година,искам отново да плача от радост и да пея...По дяволите,обичам футбола,ОБИЧАМ ЛЕВСКИ...това не е временно увлечение,това е начин на живот,това е религия!Обичам ЛЕВСКИ повече от всичко и животът ми без него би бил непълноценен!Не съм си и помисляла,че съм способна да обичам така силно...Левски е магия,Левски е всичко за мен...всичко за нас,хората от синията половина на БЪЛГАРИЯ. Разказвачо,моля те,не спирай,НЕКА ПРИКАЗКАТА ПРОДЪЛЖИ... САМО ЛЕВСКИ!


image


Тагове:   нека,


Гласувай:
0



1. shro - Нека се сбъдне, щом толкова го искаш
01.01.2007 10:24
Нека и Левски и ЦСКА влязат в групите на шампионската лига. Вярвам, че тази година няма да се изложат.
цитирай
2. fetish - Нека
01.01.2007 13:13
И аз съм за Левски, но се радвам когато Българските отбори побеждават в международните мачове. Затова пожелавам и аз успех на Левски, ЦСКА, Локо сф, Литекс и другият, който ще ни представя в Интертото
цитирай
3. анонимен - :)
01.01.2007 20:49
Ама те не са ли вече в групите?:)
хахаха
Айде дано и тази година пак:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: levskarkata1914
Категория: Спорт
Прочетен: 99387
Постинги: 23
Коментари: 60
Гласове: 458
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930